Monday 11 April 2011

Aku Blogger Baru

Assalamualaikum,


Nama aku saga menyala. Aku baru jer buat blog.. kenapa aku lambat sangat buat blog? sebab aku tak reti la!!!! hahaha.. umor 20 baru na buat blog? lambat kan..eh korang na taw asal aku bubuh nama saga menyala? korang pernah dengar tak pantun melayu yg pernah berkata(dalam bentuk tulisan)..


yang merah itu saga,
yang kuning itu emas.


saga selalunye dikaitkan dengan warna merah..
merah pula sentiasa dikaitkan dengan kedua-dua bijik mata aku..
menyala sentiasa dikaitkan dengan warne merah..


mate merah(saga)+ merah menyala = saga menyala.. hahaha


aku buat blog pon sesaje jer.. so kalau korang tertibe je sampai ke aku punye blog nie jangan la tetibe je angin k.. baru na start.. lagipon boring la blog aku nie.. aku sendiri dapat merasainye pon.. so tue je my first blog..so


bubye....:)



No comments:

Post a Comment