Thursday 14 April 2011

KeterHARUan

ASSALAMUALAIKUM..

senyum


    Dalam muka bumi ini aku boleh kira berapa ramai orang macam engkau. Aku boleh kira berapa ramai yang boleh membuatkan aku gembira dan tersenyum sama macam apa yang kau telah lakukan. Kaulah antara insan yang membuatkan aku sangat gembira saat ini walaupon apa yang terpancul dari mulutmu adalah suatu menipuan..

     Sebuah penipuan yang menyebabkan aku gembira, tenang, dan senyum. Aku sangat2 ingin menyucapkan terima kasih kepada engkau walaupon engkau tidak nampak kenyataannya yang sebenarnya. Kerana engkau hati yang tenang ini dapat meredah kertas2 final dengan tenang dan kerana engkau aku masih tersenyum. Kalau aku jumpa kau satu saat nanti aku betul2 ingin mengucap terimakasih dengan kau.

     Bolehkah aku menjumpamu? bolehkah aku mengucapkan terima kasihku?.. peratusan untuk menjumpamu hanyalah 50%. Jadi dengan cara ini sahaja aku ingin mengucapkan terima kasih kepada engkau kerana menjadi orang yang ke-enam dalam muka bumi ini kerana panggil aku hensem, babyface, comel atau sebagainya..

HAHAHAHAHAHA... jangan marah ek... luahan hati den..bwekk!!!


~~bubye~~

No comments:

Post a Comment