Sunday 24 April 2011

im sorry!!!

Assalamualaikum..
IM SORRY!!


   First aku na berterima kasih kat kawan2 aku yang banyak bagi idea untuk aku jadikan blog aku nie lebih baik,..
ade yang mintak aku panjangkan blog aku.. ade yang mintak aku buat blog yang boleh memotivasikan diri..ade jugak yang mintak aku jadikan blog aku seperti novel tentang kisah aku mase dulu... 


TAPI... aku betol2 nak mintak maaf kerana aku rase aku akan kekal kan blog aku seperti ini.. aku taknak terikut sangat dengan cara orang.. biarlah dorang menilai aku dengan cara aku sendiri.. so sorry guys!! or girls!!,..


Memang aku rase aku perlu baguskan blog aku ni tapi kalau aku fikir2 balik layakkah blog aku jadi tatapan umum? layakkah? 



so i think i will make my blog with my own style.. i may disappointed u all but this is my blog.. i wanna keep 'me' in each blog.. so kalau korang termembace blog yang lebih bagus dan jangan la bandingkan dengan blogku ini..yek???


that all guys... bubye!!

No comments:

Post a Comment